hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها >   خدمات درمانگاه صلواتی سیدالشهدا در جامعه ماندگار است

  خدمات درمانگاه صلواتی سیدالشهدا در جامعه ماندگار است

استاندار قم با بیان اینکه خدمت در دستگاه اهل بیت (ع) توفیق می خواهد و نصیب هرکسی نمی شود، گفت: خدمت در درمانگاه صلواتی سید الشهدا نه تنها در جامعه ماندگار است بلکه اجر و پاداشی به دنبال دارد که با هیچ مبلغی قابل قیاس نیست.

به گزارش خبرنگار رویداد ایران از قم، سید محمد آقامیری ظهر عاشورا در حاشیه بازدید از درمانگاه صلواتی سیدالشهداء ضمن تقدیر از عملکرد فعالان و خیران سلامت، اظهار کرد: همه ارادتمندان به اهل بیت عصمت و طهارت (ع) تلاش می کنند ارادت خود را به نوعی به ساحت مبارک ایشان نشان دهند که در این راستا شاهد هستیم گروه های تخصصی هم با توجه به نوع تخصصی که دارند این ارادت را نشان می دهند.

وی با اشاره به برپایی درمانگاه صلواتی سید الشهدا (ع) در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی در قم، بیان کرد: این نوع خدمت در جامعه ماندگار است و شعاعر حسینی را دنبال می کند.

استاندار قم، با تاکید براینکه هر نوع خدمت در دستگاه ابا عبدالله الحسین (ع) توفیق می خواهد، تصریح کرد: برپایی دسته های عزاداری، برپایی ایستگاه های صلواتی و برپایی درمانگاه صلواتی و ... هریک توفیقی است که نصیب هرکسی نمی شود و تمام فعالان در این عرصه باید به خود ببالند که توفیق خدمت در دستگاه اهل بیت (ع) را به دست آورده اند.

وی با بیان اینکه در دستگاه اباعبدالله الحسین (ع) هیچ خدمتی از ساحت مبارک ایشان پوشیده نیست، عنوان کرد: اجرو پاداشی که این خیرین و نیکوکاران از اهل بیت (ع) میگیرند با هیچ مبلغی قابل قیاس نیست و همین موجب می شود که اشتیاق برای خدمت در این دستگاه رو به فزونی باشد و نسل به نسل ادامه یابد.

 

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد